vrácení a reklamace zboží
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Nejste se zbožím spokojeni nebo vám bylo doručeno špatné zboží? Do 14 dnů od doručení můžete zboží zdarma a bez udání důvodu vrátit. Důležité je, aby bylo zboží nepoužité a v původním, neponičeném obalu. V opačném případě si vyhrazujeme právo na zamítnutí vrácení nebo na stržení vzniklé škody. Poštovné za vrácení zboží hradí zákazník.
Spokojenost vašich klientů je pro nás na prvním místě.
Pokud s naším produktem nebude z jakéhokoli důvodu váš klient spokojen nebo prodělá alergickou reakci, může produkt do 30 dnů od nákupu vrátit – jednoduše, rychle a bez zbytečných formalit.
Stačí, když:
-
vrátíte zboží v původním obalu s alespoň 75 % původního obsahu,
-
doložíte účtenku o nákupu,
-
vyplníte krátký formulář pro vrácení zboží dostupný na našem e-shopu.
Zboží nám zašlete poštou na naši adresu – náklady na dopravu hradí odesílatel. Jakmile zásilku obdržíme, vrátíme vám plnou cenu produktu.
Záruka vrácení peněz se vztahuje na všechny naše aktuálně nabízené produkty, pokud jsou skladem.
Jak lze zboží vrátit?
Prostřednictvím elektronického formuláře výše vyplňte svou žádost o vrácení zboží. Nepoužité zboží v původním obalu zašlete spolu s daňovým dokladem, který jste k objednávce obdrželi, na adresu:
Salon Professional s.r.o.
Pod Bání 8
180 00, Praha – Libeň
Kdy a jak mi vrátíte peníze?
Jakmile vám přijde e-mail o přijetí vráceného zboží, můžete své peníze očekávat nejpozději do 10 pracovních dní. Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jako jsme je přijali.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Pokud by se zbožím zakoupeným v našem e-shopu bylo cokoliv v nepořádku, můžete jej do 12 měsíců reklamovat (kompletní znění reklamačních podmínek najdete zde). O reklamaci nám však, prosíme, dejte vědět co nejdříve prostřednictvím elektronického formuláře výše. Zboží poté zašlete společně s daňovým dokladem, který jste obdrželi e-mailem, a důvodem reklamace na adresu:
Salon Professional s.r.o.
Pod Bání 8
180 00, Praha – Libeň
Jakmile k nám zaslané zboží dorazí, obratem vám dáme vědět. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji. V případě nejasností se na nás neváhejte obrátit na čísle +420 724 165 994 nebo na e-mailu reklamace@salonpro.cz
