Zákaznická podpora:+420 724 165 994

Obchodní podmínky

 

Kdo jsme?

1.1 Jsme společnost Salon Professional, s.r.o., se sídlem Pod bání 2146/8, Libeň, 180 00 Praha 8, IČO: 042 00 659, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 244043 (dál jen „Dodavatel“) a působíme mj. jakožto výhradní distributor značky Dermalogica pro kosmetické salony v České republice a na Slovensku.

1.2 Dále v těchto VOP Vám přinášíme všeobecné podmínky pro prodej a koupi značky Dermalogica prostřednictvím webového serveru: www.pro.dermalogica.cz.

Předmět VOP

2.1 Tyto VOP upravují všeobecnou obchodní spolupráci mezi Dodavatelem a osobou, která uzavře s Dodavatelem Kupní smlouvu ohledně Produktů (jak je specifikováno níže), a to v rámci její podnikatelské činností (dále jen „Zákazník“) a dále jejich práva a povinnosti pro vztahy vznikající z předmětné Kupní smlouvy nebo z ní vyplývající a dále upravují práva a povinnosti Dodavatele a Zákazníka při jakémkoliv dalším prodeji Produktů třetím osobám jakožto Maloobchodním klientům.

2.2 VOP se vztahují na všechny jednotlivé obchodní případy realizované mezi Dodavatelem a Zákazníkem, pokud není Kupní smlouvou nebo písemně upraveno jinak.

2.3 Záležitosti neupravené těmito VOP nebo kupní smlouvou se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Občanský zákoník“). Odchylná ujednání v Kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP.

2.4 VOP v aktuálním znění jsou Zákazníkovi dostupné na internetové adrese Dodavatele www.pro.dermalogica.cz. Právní vztahy mezi Dodavatelem a Zákazníkem se řídí podle VOP aktuálních v době uzavření obchodu. Zákazník je povinen se s aktuálním znění VOP seznámit.

Kontaktní údaje Dodavatele

Spojení na Dodavatele je:

  • tel. +420 724 165 994
  • e-mail: info@salonpro.cz
  • bankovní spojení: č. účtu 107-6914600237/0100 vedený u Komerční banky, a.s. (pro Českou republiku), 2700158086/8330 vedený u Fio banky, a.s. (pro Slovenskou Republiku)

Některé definice

„E-shop“

E-shopem se rozumí obchod Dodavatele, na kterém nabízí Produkty, a který se nachází na webových stránkách https://pro.dermalogica.cz/.

„Produkty“

Produkty se myslí veškeré produkty značky Dermalogica, které Dodavatel nabízí k prodeji pod touto značkou na webových stránkách www.pro.dermalogica.cz (tj. E-shopu); zejména tedy kosmetické přípravky a přípravky určené pro kosmetická ošetření a péči o pleť.

„Kupní smlouva“

Kupní smlouvu se rozumí smlouva uzavřená v souladu s ustanovením § 2079 a násl. Občanského zákoníku a těmito VOP mezi Dodavatelem a Zákazníkem prostřednictvím E-shopu nebo jinou metodou stanovenou těmito VOP.

„Maloobchodní klient“ nebo „Spotřebitel“

Maloobchodním klientem nebo Spotřebitelem se má na mysli taková fyzická osoba, která jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti.

„Obchodní zástupce“

Obchodním zástupcem je osoba ve smluvním nebo obdobném vztahu s Dodavatelem nebo osoba Dodavatelem určená, která zprostředkovává obchod, komunikaci a dalších záležitosti související s prodejem Produktů, a to mezi Dodavatelem a Zákazníkem.

„Pleťový terapeut“

Pleťovým terapeutem se rozumí osoba, která má ukončené minimálně středoškolské vzdělání s výučním listem v oboru kosmetička, případně rekvalifikační kurz, na základě které je oprávněna poskytovat kosmetické služby a prošla školením D.N.A.

„Školení D.N.A.“

Školení D.N.A má význam dle bodu 5.2 těchto VOP.

Přístup k prodeji Produktů

Dodavatel velice dbá na vysokou kvalitu a způsob prodeje Produktů. V souvislosti s touto strategií poskytuje přístup k prodeji Produktů jen takovým osobám, které náležitě splňují kvalitativní podmínky a profesionální přístup, který Dodavatel vyžaduje. Za tímto účelem a aby Zákazníkovi byl udělen přístup k prodeji Produktů je nutné splnit dále uvedené podmínky.

5.1 Před zahájením obchodování mezi Dodavatelem a Zákazníkem, je Zákazník povinen splnit následující podmínky:

a) Zákazník podal Dodavateli žádost o registraci, a to prostřednictvím registračního formuláře na webových stránkách www.pro.dermalogica.cz, přičemž následně je Zákazník povinen se seznámit s VOP před podáním žádosti o registraci; a

b) Zákazník řádně absolvoval Školení D.N.A. (jak je blíže určeno níže); a

c) Zákazník obdržel registrační údaje k E-shopu a byl mu Dodavatelem vytvořen účet na E- shopu; a

d) Zákazník splnil a dále po celou dobu užívání a/nebo prodeje Produktů třetím osobám (např. Spotřebiteli) splňuje povinnost ohledně Pleťového terapeuta dle bodu 5.5 těchto VOP. 

5.2 Po schválení žádosti o registraci je Zákazník povinen zúčastnit se nejbližšího dostupného školení D.N.A. (dále jen jako „Školení D.N.A.“). V průběhu školení se Zákazník seznámí s aktuálně nabízenými Produkty a jejich vlastnostmi, způsoby konzultací při prodeji Produktů a Zákazník je poučen o kvalitativních požadavcích Dodavatele na vybavení prostor určených k poskytování ošetření Produkty, prezentaci, prodeji a používání Produktů (tato skutečnost nezbavuje Zákazníka povinnosti nadále dodržovat podmínky prodeje Produktů dle těchto VOP).

5.3 Za účelem kvalifikovaného zacházení s Produkty a jejich dalšího kvalifikovaného prodeje a prezentace je Zákazník povinen zakoupit tzv. „Startovací set Dermalogica“ (dále jen jako „Startovací set“), a to za cenu stanovenou aktuálně platným ceníkem Dodavatele (předmětný ceník je možné předem vyžádat od Dodavatele). Zákazník má možnost, dle svého uvážení, zakoupit jednu ze tří nabízených variant Startovacích setů, které v době Školení D.N.A. Dodavatel aktuálně nabízí.

5.4 Pakliže budou splněny podmínky pod bodem 5.1 těchto VOP, může Dodavatel Zákazníkovi poskytnout registrační údaje pro přístup do prodejního portálu na webových stránkách www.pro.dermalogica.cz (tj. E-shopu). V této souvislosti Dodavatel vytvoří Zákazníkovi účet obsahující následující údaje: jméno, IČO/DIČ, telefon, e-mail, doručovací adresa a fakturační adresa (pakliže není shodná s doručovací adresou). Prostřednictvím tohoto zákaznického účtu je nadále možné ze strany Zákazníka zahájit nakupování Produktů. Rozhodnutí o přijetí registrace Zákazníka je plně v pravomoci Dodavatele; na udělení registrace není právní nárok. Dodavatel si vyhrazuje právo se vzdát jakékoliv z podmínek stanovených pod bodem 5.1 těchto VOP.

5.5 Každý Zákazník musí mít po celou dobu spolurpáce s Dodavatelem minimálně jednoho plně kvalifikovaného Pleťového terapeuta, který je se Zákazníkem v pracovněprávním či jiném smluvním vztahu, a prostřednictvím kterého Zákazník (není-li touto osobou přímo Zákazník) poskytuje specializované odborné ošetření pro péči o pleť a služby za použití Produktů.

5.6 Zákazník podáním žádosti o registraci a poté každým dalším učiněním závazné objednávky prohlašuje, že má platné oprávnění k podnikatelské činnosti či provozování živnosti s takovým předmětem podnikání, které mu umožňuje plnění veškerých povinností dle kupní smlouvy a těchto VOP. Vzniknou-li důvodné pochybnosti o platnosti potřebného podnikatelského oprávnění Zákazníka nebo o dostatečnosti jeho kvalifikace, je Dodavatel oprávněn pozastavit nebo úplně zrušit registraci Zákazníka (včetně zrušení dosud nevyřízených objednávek).

5.7 Pokud v průběhu po sobě jdoucích 12 kalendářních měsíců Zákazník neuzavře s Dodavatelem žádnou Kupní smlouvu a/nebo jeho objednaná plnění na základě Kupních smluv budou nižší než 15.000,- Kč bez DPH, vyhrazuje si Dodavatel právo zrušit Zákazníkovi přístup do E-shopu a tím i právo nakupovat od Dodavatel Produkty. V případě opětovného zahájení spolupráce mezi Dodavatelem a Zákazníkem se opětovně uplatní povinnosti Zákazníka dle 5.1 těchto VOP.

Průběžná školení

6.1 Za účelem udržení a zvyšování kvality a profesionality Zákazníka, Dodavatel pořádá pravidelná školení, kterých se Zákazník může účastnit. Tato školení jsou zpoplatněna dle aktuálně platného ceníku vydávaného Dodavatelem.

6.2 Dodavatel si vyhrazuje právo školení kdykoliv přesunout či zrušit bez udání důvodu.

6.3 Pokud se Zákazník nemůže školení, na které se přihlásil, zúčastnit, je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit Dodavateli, a to nejméně 3 dny před konáním školení. V případě, že se Zákazník na dané školení nedostaví bez oznámení podle věty první tohoto bodu, je povinen uhradit storno poplatek ve výši dle aktuálního platného ceníku Dodavatele.

Exkluzivní program – Pleťový terapeut EXPERT

7.1 Dodavatel je oprávněn udělit Zákazníkovi označení „Pleťový terapeut EXPERT“, a to pokud Zákazník splňuje zejména následující podmínky:

a) Zákazník splňuje bezvýhradně povinnost stanovenou bodem 5.5 těchto VOP; a

b) Zákazník spolupracuje s Dodavatelem minimálně 1 rok (tím se myslí, že splnil podmínky stanovené pod bodem 5.1 těchto VOP minimálně před 12 kalendářními měsíci); a

c) Zákazník absolvoval předem určená školení u Dodavatele; a

d) Splňuje další podmínky stanovené a aktuálně platné na základě rozhodnutí Dodavatele.

7.2 V případě, že Zákazník obdrží od Dodavatele označení „Pleťový terapeut EXPERT“, jsou mu ze strany Dodavatele poskytnuty zvláštní exkluzivní práva spojená s prodejem Produktů třetím osobám (tj. Spotřebitelům). Konkrétní podmínky programu „Pleťový terapeut EXPERT“ jsou stanoveny v dokumentu „Podmínky programu Pleťový terapeut EXPERT“, který Dodavatel může Zákazníkovi předložit.

7.3 Pro vyloučení pochybností Dodavatel tímto prohlašuje, že tyto VOP se užijí i na vztah založený Kupní smlouvou se Zákazníky s označením „Pleťový terapeut EXPERT“, není-li „Podmínkami programu Pleťový terapeut EXPERT“ výslovně stanoveno jinak.

Pravidla užívání a prodeje Produktů

8.1 Zákazník je oprávněn užívat Produkty pouze při ošetření pleti Spotřebitelů Pleťovými terapeuty, a to v prostorách kosmetických center a salónů, wellness, spa, či jiných podobných zařízení. Zákazník není oprávněn prodávat Produkty prostřednictvím prostředků na dálku, tzn. není zejména oprávněn uzavírat kupní či obdobné smlouvy ohledně Produktů prostřednictvím internetu.

8.2 Produkty s označením „Produkt pouze k profesionálnímu použití“, „Profesionální produkt“ a dalšími označeními, ze kterých vyplývá, že Produkt není určen pro maloobchodní prodej, jsou určeny pouze pro použití odborným proškoleným personálem. Vzhledem k tomu není Zákazník oprávněn prodávat takto označené zboží Maloobchodním klientům a to za žádných podmínek, mimo ty písemně schválené Dodavatelem. Tímto se myslí i zboží označené jako: Trial size, Sample, Tester, Try Me a obdobné. Pouze Produkty bez takového označení jsou určeny pro prodej Maloobchodním klientům (dále jen jako „Maloobchodní produkty“).

8.3 Zákazník je oprávněn prodávat Maloobchodní produkty Maloobchodním klientům pouze pro jejich použití na území Evropské unie.

8.4 Zákazník nesmí jakýmkoliv způsobem měnit, upravovat nebo ředit Produkty či do nich jakkoli jinak zasahovat, ani jakkoli měnit jejich kvalitu, složení nebo vzhled apod.

8.5 Zákazník není oprávněn prodávat Produkty dalším prodejcům či subdistributorům bez písemného souhlasu Dodavatele. Zákazník není oprávněn prodávat Produkty prostřednictvím soutěže o nejvyšší nabídku, veřejné soutěže, či jakéhokoliv jiného typu prodeje, který není běžný pro prodej podobného typu zboží jako jsou Produkty.

8.6 Za účelem ověření plnění povinností dle tohoto bodu 8 je Zákazník povinen poskytnout Dodavateli veškerou možnou součinnost, a to zejména předložit Dodavateli faktury vystavené Spotřebitelům, předložit Dodavateli přehled prodejů Produktů a další požadovanou dokumentaci související s prodejem a/nebo užíváním Produktů.

Prostory Zákazníka

9.1 Zákazník se zavazuje, že Produkty bude prodávat a užívat ve vhodných prostorách k tomu určených, které splňují veškeré zákonné požadavky, hygienické standardy a jiné normy (dále jen „Prostory Zákazníka“).

9.2 Prostory Zákazníka musí odpovídat exkluzivitě Produktů, a to zejména co se týče požadavků Dodavatele na umístění, čistotu a estetičnost prostor a jejich propagace musí být v souladu s těmito VOP. Zákazník se zavazuje, že bude dodržovat podmínky pro Prostory Zákazníka stanovené dokumentem „Podmínky Prostor Zákazníka“. Zákazník prohlašuje, že tyto „Podmínky Prostor Zákazníka“ byly Zákazníkovi předány před uzavřením první Kupní smlouvy, přičemž se s nimi seznámil a souhlasí s nimi. Dodavatel je oprávněn „Podmínky Prostor Zákazníka“ měnit na základě požadavků výrobce Produktů, v takovém případě bude nové znění „Podmínek Prostor Zákazníka“ platné a účinné 60. dnem od oznámení nového znění Zákazníkovi.

9.3 Zákazník je povinen písemně informovat Dodavatele o přemístění Prostor Zákazníka, a to minimálně 30 dní předem.

9.4 Dodavatel je oprávněn přiměřeně vyzvat Zákazníka ke změně umístění či způsobu prezentace Produktů v rámci Prostor Zákazníka, a to za účelem řádné prezentace Produktů Spotřebitelům.

9.5 Dodavatel si vyhrazuje právo ověřit, zda Prostory Zákazníka a prezentace Produktů jsou v souladu s bodem 9 těchto VOP. Zákazník je v takovém případě povinen poskytnout Dodavateli veškerou možnou součinnost k tomu, aby kontrola mohla ze strany Dodavatele řádně proběhnout.

9.6 Zákazník je povinen zajistit, aby v Prostorách Zákazníka byl pro konzultace a odborné doporučení Produktů vždy přítomen alespoň jeden kvalifikovaný pracovník, který prošel nejméně 1. a 2. dnem Školení D.N.A.

9.7 Během kosmetického ošetření pleti s Produtky nesmí Zákazník, případně Pleťový terapeut, používat produkty jiných kosmetických značek, měnit či míchat složení Produktů či je kombinovat s produkty jiných kosmetických značek.

9.8 Během kosmetického ošetření pleti s Produkty musí Zákazník/Pleťový terapeut dodržovat veškeré pokyny Dodavatele ke kosmetickému ošetření Dermalogica, které obdržel během školení D.N.A.

9.9 Během kosmetického ošetření pleti s Produkty musí Zákazník/Pleťový terapeut používat pouze produkty Dermalogica zakoupené pouze od Dodavatele.

9.10 Během kosmetického ošetření pleti s Produkty je Zákazník/Pleťový terapeut povinen dodržovat veškeré bezpečnostní a hygienické předpisy příslušné Krajské hygienické stanice a jednat v souladu s Provozním řádem provozovny, schváleným příslušnou Krajskou hygienickou stanicí.

Propagace Produktů

10.1 Zákazník je povinen propagovat, podporovat a prezentovat značku Dermalogica takovým způsobem, aby nepoškodil dobrou pověst a hodnotu značky Dermalogica jako značky vysoké kvality.

10.2 V případě umístění nových Produktů na trh (tzn. takových Produktů, které nejsou v okamžik uzavření Kupní smlouvy ještě nabízeny k prodeji Spotřebitelům), se Zákazník dále zavazuje respektovat a postupovat při prodeji nových Produktů v souladu s tzv. Launch plánem, který mj. stanoví kdy a jak je Zákazník nejdříve oprávněn začít nabízet tyto nové Produkty Spotřebitelům. Dodavatel zašle předmětný Launch plán Zákazníkovi vždy nejpozději 14 dnů před zahájením celosvětového prodeje a/nebo prodeje na území České republiky.

10.3 Zákazník se zavazuje k mlčenlivosti ohledně nových Produktů dle bodu 10.2 těchto VOP, a zejména se zavazuje, že před zahájením prodeje na základě předmětného Launch plánu nezveřejní, nezpřístupní, či jinak neposkytne jakékoliv informace týkající se nových Produktů a to jakékoliv třetí osobě.

10.4 Veškeré reklamní a propagační kampaně, které prezentují značku Produktů ze strany Zákazníka, musí být předem schváleny Dodavatelem.

10.5 Dodavatel v případě zájmu ze strany Zákazníka poskytne zákazníkovi reklamní materiály, které je Zákazník v nezměněné podobě oprávněn užívat při propagaci Produktů. Dodavatel si vyhrazuje právo tyto materiály dle předchozí věty neposkytnout, a to například z důvodu nedostatečných skladových zásob reklamních materiálů.

10.6 Zákazník smí používat pouze aktuální a schválené, či Dodavatelem prezentované propagační materiály a reklamní kampaně.

10.7 Zákazník nesmí jakkoliv upravovat propagační materiály a reklamní kampaně Dodavatele, není-li jinak písemně dohodnuto s Dodavatelem.

10.8 Využití všech materiálů Demalogica a The International Dermal Institute (dále jen jako „IDI“) Zákazníky pro jiné účely než je Dodavatelem schválená propagace značky Dermalogica, kosmetické ošetření pleti a prodej Produktů Maloobchodním klientům není v souladu s těmito VOP. Není povoleno, aby Zákazník jakkoliv profitoval na IDI a Dermalogica v rámci vlastních školitelských aktivit, akademií, rekvalifikačních kurzů apod. Pokud takto chce Zákazník učinit, pak pouze po schválení Dodavatelem a písemném oprávnění ze strany Dodavatele.

10.9 V případě, že Zákazník provozuje nebo užívá jakékoliv sociální sítě, zavazuje se, že účty na těchto sociálních sítích nebudou ve svém názvu užívat „Dermalogica“, a to v jakékoliv&nbsppodobě.

Prodej Produktů Zákazníkovi

11.1 Ceny Produktů jsou udávány bez DPH a nákladů za balení a doručení Produktů Zákazníkovi. DPH a náklady na balené a dopravu Produktů jsou splatné zároveň s kupní cenou Produktů.

11.2 Prezentace Produktů v E-shopu je informativního charakteru a nejedná se o nabídku ze strany Dodavatele (resp. o jeho návrh na uzavření smlouvy; § 1732 odst. 2 Občanského zákoníku se nepoužije). Dodavatel není povinen uzavřít Kupní smlouvu ohledně v E-shopu prezentovaných Produktů.

11.3 Produkty Zákazník nakupuje za cenu platnou v době dokončení objednávky, tedy doručením objednávky Dodavateli. V případě změny DPH po ukončení objednávky je Zákazník s přihlédnutím ke zvolenému druhu platby povinen uhradit nedoplatek kupní ceny popř. Dodavatel neprodleně zašle Zákazníkovi e-mailem zprávu s výzvou o sdělení, kam je možné uhradit Zákazníkovi přeplatek kupní ceny.

11.4 Zákazník může, při splnění veškerých podmínek dle těchto VOP, Produkty objednat prostřednictvím následujících možností:

a) Prostřednictvím E-shopu;

b) Telefonicky na telefonním čísle Obchodního zástupce, které bude Zákazníkovi poskytnuto na první schůzce;

c) e-mailem obchodního zástupce; přičemž

telefonické a emailové objednávky jsou zpoplatněny. Poplatek za telefonickou/emailovou objednávku činí 490 Kč bez DPH a je splatný společně s kupní cenou zboží.

11.5 Objednávka je akceptována Dodavatelem v okamžiku, kdy Dodavatel odešle na e-mailovou adresu Zákazníka zprávu o potvrzení objednávky. Odesláním e-mailu o potvrzení objednávky ze strany Dodavatele dojde k uzavření Kupní smlouvy v rozsahu a za podmínek uvedených v potvrzení objednávky. Nedojde-li k akceptaci objednávky ze strany Dodavatele nejpozději do dvou (2) pracovních dní, má se za to, že objednávka akceptována nebyla. Potvrzením objednávky není automatická odpověď o přijetí objednávky ke zpracování.

11.6 V rámci akceptace objednávky Dodavatel uvede Produkty dle objednávky, jejich množství, kupní cenu jednotlivých Produktů z objednávky, další související náklady, způsob a místo dodání a předpokládaný termín dodání.

11.7 Nabídka Produktů v E-shopu platí do vyprodání zásob nebo do odvolání, případně aktualizace, nabídky Produktů v E-shopu.

11.8 Dodavatel je povinen dodat Zákazníkovi objednané Produkty za sjednanou cenu a Zákazník je povinen zboží převzít a kupní cenu uhradit.

11.9 V případě porušení podmínek Kupní smlouvy nebo těchto VOP Zákazníkem je Dodavatel oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy. Pokud si Zákazník nepřevezme objednané Produkty do 10 pracovních dnů nebo ani během náhradního doručení, Kupní smlouva se od počátku ruší. V případech dle tohoto článku je Zákazník povinen uhradit Dodavateli veškeré vzniklé náklady spojené s objednávkou a zejména pak náklady na zaslání zboží, pokud si jej Zákazník&nbsp nepřevzal.

11.10 V případě, že je nutné doručovat zásilku z důvodů na straně Zákazníka opakovaně nebo jiným, než určeným, způsobem, je Zákazník povinen uhradit Dodavateli vzniklé náklady.

Platební podmínky, faktura

12.1 Zákazníkovi je na řádně objednané Produkty vystaven daňový doklad - faktura. Standardní splatnost faktury činí 14 dní.

12.2 Faktura obsahuje údaj o zvoleném způsobu platby a dopravy.

12.3 Faktura je Zákazníkovi zasílána v elektronické podobě e-mailem. Odesláním objednávky Zákazník vyjadřuje souhlas se zasíláním faktur v elektronické podobě na e-mail poskytnutý Dodavateli při registraci do E-shopu. Na základě žádosti, dodá Dodavatel Zákazníkovi za poplatek fakturu v tištěné podobě. Poplatek za tuto službu činí 20 Kč / jedna faktura.

12.4 Pokud není písemně dohodnuto jinak, je platba prováděna buď v CZK (u Zákazníků se sídlem / místem podnikání v ČR) nebo v EUR (u Zákazníků se sídlem / místem podnikání na Slovensku).

12.5 Kupující může kupní cenu uhradit následujícími způsoby:

a) Bankovním převodem na účet Dodavatele:

(i) Platba předem

Pokud Zákazník zvolí způsob platby bankovním převodem, uhradí kupní cenu před vyřízením objednávky na bankovní účet Dodavatele s variabilním symbolem, kterým je číslo objednávky. Kupní cena se považuje za uhrazenou dnem, kdy byla částka připsána na účet Prodávajícího.

(ii) Následná platba

V případě, že Zákazník zvolí způsob platby s následnou splatností, užije se mechanismus stanovený pod bodem 12.8 těchto VOP.

b) Na dobírku při dodání zboží: Zákazník hradí kupní cenu a cenu za dopravu přímo dopravci.

12.6 Dodavatel je vždy oprávněn požadovat uhrazení zálohové faktury před odesláním objednaných Produktů.

12.7 Pokud není písemně sjednáno jinak, první objednávku Startovacího setu Dermalogica hradí Zákazník na základě zálohové faktury zálohou ve výši 100% zálohové faktury minimálně 7 dní před prvním dnem Školení D.N.A..

12.8 Další tři objednávky (tzn. objednávky následující po objednávce Startovacího setu Dermalogica) jsou Zákazníkem vždy uhrazeny hotově, na dobírku nebo platbou předem dle bodu 12.5a), odst. (i). Následně může být, na základě objemu prvních tří objednávek a dle uvážení Dodavatele, Zákazníkovi přidělen limit fakturace (dále jen „Kreditní limit“), který může využít u objednávek hrazených převodem po dodání zboží. Kreditní limit představuje maximální možnou výši splatných i nesplatných závazků Zákazníka vůči Dodavateli za dodávky Produktů dle Kupní smlouvy a dle všech případných dalších smluv na dodávku zboží uzavřených mezi Zákazníkem a Dodavatelem. Pokud výše závazků Zákazníka vůči Dodavateliz Kupní smlouvy nebo z kterékoliv z dalších smluv uzavřených mezi Zákazníkem a Dodavatelem nebo ze všech výše uvedených smluv společně dosáhne stanovené výše Kreditního limitu, je Dodavatel oprávněn (i) pozastavit plnění dle Kupní smlouvy (nevyřízených objednávek) a/nebo (ii) jednostranně snížit výši Kreditního limitu (a to až na 0,- Kč) s okamžitou účinností (o čemž bude Zákazník neprodleně informován), a to minimálně do doby uhrazení závazků Zákazníka nebo jiné dohody o způsobu řešení vzniklé situace. Jednání Dodavatele dle tohoto článku není porušením jeho povinností. Zákazník není oprávněn žádat dodání Produktů, pokud objem jeho závazků vůči Dodavateli dosahuje aktuální výše stanoveného Kreditního limitu.

Prodlení s úhradou závazku Kupujícího

13.1 V případě úhrady faktury po její splatnosti je Zákazník povinen uhradit smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % za každý, byť jen započatý, den prodlení. Zaplacením úroku z prodlení není dotčeno právo Dodavatele na náhradu škody, která vznikne v příčinné souvislosti s porušením smluvní povinnosti, na jejíž nesplnění se úrok z prodlení vztahuje.

13.2 Při prodlení s úhradou faktury delší než 15 dní je Dodavatel oprávněn s okamžitou účinností zastavit dodávky Produktů Zákazníkovi a také odstoupit od veškerých dílčích Kupních smluv. Neplnění dodávek Dodavatele dle předcházející věty není porušením smlouvy a Dodavatel nenese odpovědnost za případné újmy Zákazníka tím způsobené.

13.3 V případě prodlení Zákazníka podle bodu 13.2. se tento zavazuje, že:

a) vrátí Produkty Dodavateli na své riziko a náklady, a/nebo

b) umožní Dodavateli přístup do svých prostor, ve kterých se nachází zboží ve vlastnictví Dodavatele, převzetí tohoto zboží a jeho odvezení. Zároveň se Zákazník zavazuje uhradit náklady spojené s převzetím tohoto zboží, jeho přepravou do skladu Dodavatele, přebalením a uskladněním, a/nebo

c) nahradí škodu Dodavateli způsobenou (zejména není-li možné vrátit zboží v původním stavu apod.).

13.4 Oprávnění k dalšímu prodeji Produktů zaniká Zákazníkovi bez nutnosti výslovného odvolání tehdy, pokud:

a) hrozí Zákazníkovi úpadek; nebo

b) je na Zákazníka podán insolvenční návrh.

Dodací podmínky

14.1 Místem doručení a dodání Produktů dle Kupní smlouvy je adresa na území České nebo Slovenské republiky uvedená v registračním formuláři vyplněném před nebo při Školení D.N.A, není-li výslovně dohodnuto jinak. Dodavatel je povinen dodat Produkty dle Kupní smlouvy na místo určené v formuláři (není-li dohodnuto jinak) a Zákazník je povinen Produkty při dodání převzít.

14.2 V případě zvláštního požadavku Zákazníka na způsob dopravy či místo dodání, nese Zákazník riziko a veškeré dodatečné náklady spojené s takovým dodáním Produktů.

14.3 Produkty jsou Zákazníkovi doručeny prostřednictvím GSL, kurýra nebo jiné aktuálně užívané služby.

14.4 Náklady na dodání Produktů nese Zákazník, nestanoví-li Dodavatel při hromadném odběru Produktu jinak.

14.5 Závazek Dodavatele dodat Zákazníkovi Produkty dle Kupní smlouvy se při využití přepravní služby třetí osoby považuje za splněný okamžikem, kdy Dodavatel předá Produkty k přepravě prvnímu přepravci, jinak okamžikem, kdy jsou Produkty předány Zákazníkovi.

14.6 Zákazník je povinen při dodání Produktů překontrolovat společně s Dodavatelem nebo přepravcem stav zásilky (množství, případné poškození obalů apod.) dle přiloženého přepravního (dodacího apod.) listu. Zákazník je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s Kupní smlouvou (tj. v případě neúplnosti či poškození). Veškeré zjištěné nedostatky je třeba uvést v přepravním (dodacím, reklamačním apod.) listu. Není-li v přepravním (dodacím) listu uvedeno jinak, převzetím Produktů od Dodavatele nebo přepravce potvrzuje Zákazník, že Produkty byly dodány nepoškozené, v množství dle přepravního (dodacího apod.) listu, že mají kvalitu a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, a že odpovídají požadavkům právních předpisů a účelu, který Dodavatel pro použití Produktů uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem nebo písemně podáním na adresu Dodavatele spolu s přepravním listem specifikujícím rozpor s Kupní smlouvou.

14.7 Zákazník je povinen po odstranění obalu pečlivě a řádně Produkty zkontrolovat. Zjistí-li Zákazník po odstranění obalu neúplnost nebo poškození Produktů dle Kupní smlouvy či jiné vady, je povinen bez prodlení oznámit Dodavateli zjištěné vady.

Vrácení zboží

Chybně dodané zboží

15.1 V případě, že není Zákazníkovi dodáno zboží dle objednávky, např. nesprávný počet kusů Produktů, jiné Produkty atd., bude Zákazníkovi v co nejkratší době dodáno objednané zboží.

15.2 Zákazník je povinen bez zbytečného odkladu vyrozumět Dodavatele o chybně dodaném zboží a na náklady Dodavatele, po předchozím ujednání o způsobu vrácení, chybně dodané zboží vrátit.

15.3 Při chybném dodání zboží Dodavatel vystaví Zákazníkovi opravný daňový doklad.

Záruka vrácení peněz

15.4 Zákazník se zavazuje umožnit Maloobchodním klientům vrátit zakoupené zboží v původním obalu s minimálně 75% obsahu ve lhůtě 30 dnů ode dne převzetí zboží. Zákazník je povinen vrátit Maloobchodnímu klientovi jím uhrazenou kupní cenu Produktu v celé výši. Maloobchodní klient je povinen doložit nákup účtenkou od Zákazníka.

15.5 V případě, že Maloobchodní klient vrátí Produkty zakoupené u Zákazníka dle bodu 15.4 těchto VOP, zavazuje se Dodavatel vrátit Zákazníkovi 100 % kupní ceny formou kreditu na další objednávky.

15.6 Záruka vrácení peněz se vztahuje na veškeré Produkty Dodavatele, které jsou aktuálně nabízené k prodeji a jejich skladové zásoby jsou dostatečné.

15.7 Pro vrácení zboží je Zákazník povinen užít zvláštní formulář dostupný ne stránkách E-shopu a zakoupenié zboží Maloobchodním klientem doložit účtenkou. Náklady na doručení vraceného zboží Dodavateli nese Zákazník, který vrácené zboží odešle poštovní službou na adresu Dodavatele.

Odstoupení od smlouvy Prodávajícím

16.1 V případě nemožnosti splnění potvrzené objednávky ze strany Dodavatele (např. Produkt se již do ČR nedodává, nevyrábí, není možné dodat Produkt za původní cenu, nemožnosti dodat Produkt do 30 dní od uzavření Kupní smlouvy atd.), je Dodavatel od uzavřené Kupní smlouvy oprávněn odstoupit. V takovém případě bez zbytečného odkladu vrátí Zákazníkovi již uhrazenou kupní cenu Produktu. Pokud dojde k odstoupení od smlouvy uvedeným způsobem, Dodavatel tuto skutečnost oznámí Zákazníkovi bez zbytečného odkladu.

Reklamace

Práva z vadného plnění

17.1 Dodavatel odpovídá Zákazníkovi, že Produkty při převzetí nemají vady. Zboží nemá vady zejména pokud:

a) mají vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které Dodavatel nebo výrobce popsal;

b) se hodí k účelu, který pro jeho použití Dodavatel uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá;

c) odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy;

d) je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti; a

e) vyhovuje požadavkům právních předpisů.

17.2 Dodavatel neodpovídá za vady Produktů v případě, že Zákazník převzal zásilku, která byla zjevně poškozená.

17.3 Práva z vadného plnění uplatňuje Zákazník u Dodavatele na adrese jeho provozovny (Pod Bání 2146/8, 180 00 Praha 8 – Libeň). Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Dodavatel obdržel od Zákazníka reklamované Produty včetně popisu vady Produktů nebo jak se vada projevuje.

17.4 Zákazník je povinen prokázat Dodavateli, že Produkty, k nímž uplatňuje práva z odpovědnosti za vady, zakoupil u Dodavatele.

17.5 Právo z vadného plnění Zákazníkovi nenáleží, pokud Zákazník před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Zákazník vadu sám způsobil (např. neadekvátním skladováním Produktů či nevhodnou manipulací s nimi apod.).

17.6 Reklamace včetně odstranění vady bude Dodavatelem vyřízena bez zbytečného odkladu.

17.7 Bude-li reklamace oprávněná, tj. Produkty budou trpět vadou, za kterou nese Dodavatel odpovědnost, bude vada odstraněna dodáním náhradního zboží.

Záruční lhůta

17.8 Dodavatel poskytuje Zákazníkovi záruční lhůtu v délce 12 měsíců ode dne dodání Produktů. Pokud je na Produktu uvedeno datum expirace, kdy k expiraci dojde ve lhůtě kratší než 12 měsíců od doby dodání, končí záruční lhůta tímto datem.

Duševní vlastnictví

18.1 Duševním vlastnictvím se mají na mysli všechny předměty chráněné právními předpisy na ochranu duševního vlastnictví, zejména obchodní značky, registrovaná obchodní jména a názvy internetových domén, ochranné známky, průmyslové vzory, autorská a další práva s nimi související včetně práv k databázím, obchodní tajemství, databáze a další informace ve vlastnictví nebo použití společnosti Dermalogica, The International Dermal Institute (IDI) nebo jiné obchodně využitelné informace o registrovaných i neregistrovaných výrobcích společnosti.

18.2 Zákazník není oprávněn používat duševní vlastnictví Dermalogica ani jeho část anebo jednotlivé prvky jako své obchodní jméno, registrovaný název firmy, internetovou doménu, URL/URI, ochrannou známku, průmyslový vzor, jiné obchodní označení nebo logo či jejich součásti.

18.3 Zákazník je oprávněn používat duševní vlastnictví Dermalogica v souladu s VOP a zákonnými předpisy, není-li jinak písemně dohodnuto s Dodavatelem.

18.4 Veškeré použití duševního vlastnictví značky Dermalogica Zákazníkem musí být ve prospěch značky Dermalogica. Zákazník není oprávněn pokoušet se o registraci nebo převzetí práv jakékoliv části duševního vlastnictví Dermalogica.

Ochrana osobních údajů

19.1 Dodavatel souhlasí a zavazuje se dodržovat podmínky na ochranu osobních údajů, které jsou ze strany Dodavatele zveřejněny na webových stránkách E-shopu.

Ostatní

20.1 Informace o Produktech, cenách, školeních a další zasílá Dodavatel Zákazníkovi formou zejména pravidelných e-mailových newsletterů. Dále jsou tyto informace Zákazníkovi k dispozici prostřednictvím Obchodních zástupců Dodavatele.

20.2 Zákazník jako další prodávající odpovídá za dodržování povinností týkajících se balení a označování dodávaných chemických látek a chemických přípravků (vč. povinností týkajících se bezpečnostních listů) vyplývajících ze zákona č. 350/2011 Sb., chemický zákon v platném znění, dále povinností souvisejících především s označováním obalů stanovených zákonem č. 477/2001 Sb., o obalech popř. zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a za plnění dalších povinností v odpadovém a obalovém hospodářství. Případné sankce uložené Dodavateli orgánem státní správy z důvodu zjištění nedostatků v uvedené oblasti půjdou (pokud byly uloženy v důsledku výhradního porušení povinnosti Dodavatele) v plné výši k tíži Zákazníka, který je povinen uhradit Dodavateli jím uhrazené sankce v plné výši.

20.3 Dodavatel si vyhrazuje právo Zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, pro doplnění chybějících či nepřesných údajů apod.

Závěrečná ustanovení

21.1 Jazykem Kupní smlouvy je pouze český jazyk. Český jazyk je také jazykem komunikace mezi Dodavatelem a Zákazníkem.

21.2 Pro případ, že by některé z ustanovení VOP bylo z jakéhokoliv důvodu neplatné, nezpůsobuje neplatnost takového ustanovení neplatnost celých VOP nebo Kupní smlouvy.

21.3 Dodavatel i Zákazník souhlasí s tím, že obsahuje – li vztah založený kupní smlouvou zahraniční prvek, bude se řídit českým právem s vyloučením kolizních norem a s vyloučením aplikace Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží.

21.4 Pro případ sporu si Dodavatel a Zákazník sjednávají místní příslušnost soudu, v jehož obvodu působnosti má Dodavatel sídlo.

21.5 Místem plnění ze všech smluvních vztahů je sídlo prodávajícího Pod Bání 2146/8, 180 00 Praha 8 – Libeň a v případě osobního odběru odběrní místo Dodavatele určené Zákazníkem v objednávce.